به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی روز چهارشنبه در بازدید از روند پیشرفت مسافربری شدن فرودگاه پیام با بیان اینکه وزارت ارتباطات عنایت ویژه داشته، افزود: اداره راه و شهرسازی این استان نیز نوید آغاز عملیات اجرایی ایجاد مسیر دسترسی به فرودگاه را اعلام کرده است.
وی ادامه داد: در این زمینه 5 میلیارد تومان اعتبار نیز با جا به جایی تخصیص ها، از سوی سازمان برنامه و بودجه مصوب شده است.
نجفی گفت: در خصوص روشنایی مسیر دسترسی نیز ضرورت دارد که اقدامات لازم انجام شود.
وی افزود: در خصوص سند مالکیت مجموعه پیام و آبرسانی نیز باید در جلسات تخصصی، امور دنبال شود.
استاندار البرز با بیان اینکه زباله یکی از بزرگترین مشکلات کشور است خاطرنشان کرد: البرز نیز به جد درگیر این موضوع است و یکی از معضلات بزرگ فرودگاه پیام به دلیل بوی بد و آلودگی های زیست محیطی محسوب می شود.
وی گفت: به دلیل اهمیت این اقدام بزرگ در 6 ماهه اخیر چندین بازدید از فرودگاه داشتیم و با توجه به مشاهدات، در آخرین بازدید تلاش ویژه ای با عزم همگانی شکل گرفته است.
نجفی افزود: یک فرایندی که طی سال ها آرزوی مردم بوده اکنون به تحقق نزدیک می شود و به مردم نوید می دهیم که این وعده دولت نیز به تحقق نزدیک می شود‌.
وی با بیان اینکه مردم البرز، تهران و قزوین از این فرصت بهره مند می شوند خاطرنشان کرد: اکنون خطوط مختلف هواپیمایی برای همکاری اعلام آمادگی کرده اند.
استاندار البرز گفت: روز گذشته 3 طرح گازرسانی آغاز شد و این اقدام در راستای کسب رضایت مردم است و مسافربری شدن پیام نیز از جمله مطالبات مهم مردم البرز محسوب می شود.
وی افزود: اکنون با نگاه مثبتی منابع موجود را به نحوی مدیریت می کنیم که پروژه های مهم جهت رفاه حال مردم اجرایی شود.
7411/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.