به گزارش ایرنا، عباس زارع روز یکشنبه در بازدید از روند اجرایی پروژه بزرگراه شمالی کرج ، اظهار کرد: مهم ترین مشکل پروژه بزرگراه شمالی تامین منابعِ مالی است چرا که برنامه ها را با چالش های متعدد روبرو کرده است.
وی با بیان اینکه تملک و رفعِ معارضان پروژه بزرگراه شمالی به منابع مالی فراوانی نیاز دارد، افزود: برای تامین مالی این پروژه بایستی برنامه مدونی تهیه و تدوین شود.
وی با تاکید بر اینکه به دلیل مشکلات مالی حاکم بر جامعه شهرداری به تنهایی قادر به تکمیل این پروژه نیست، خاطرنشان کرد: باید برای جداره پوسته مجاورِ پروژه بزرگراه شمالی برنامه حفاظتی داشته باشیم چرا که اگر شامل مرور زمان شود پیشرفت قابل توجه ای نخواهیم داشت.
زارع با تاکید بر لزوم شناسایی اراضی مستعد و ایجاد ارزش افزوده برای تامین نیاز پروژه، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت پروژه بزرگراه شمالی که پیش از این نیز در این خصوص صحبت شده بود می توان ارزش افزوده ویژه ای را برای برخی اراضی موجود در حریمِ این پروژه پیش بینی کرد.
عضو شورای اسلامی شهر کرج در پایان تاکید کرد: اعضای شورای پنجم علاقه مند هستند این پروژه با سرعت و دقت بیشتری به کار خود ادامه دهد.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.