سردار عباسعلی محمدیان روز شنبه درگفت و گو با خبرنگاران، افزود: در پی مراجعه فردی به کلانتری 22 مهرشهر کرج و تشکیل پرونده مبنی بر فقدان برادرش، پرونده به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی اضافه کرد: اقدامات ویژه ای درخصوص یافتن فرد مورد نظر انجام تا اینکه از طریق یکی از بیمارستان های قزوین مطلع شدند که فردی با مشخصات مذکور به علت سقوط به دره ای در ارتفاعات طالقان توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.
محمدیان افزود: در تحقیقات پلیس با این فرد مشخص شد که این فرد قصد مسافرت به خارج از کشور را داشته که یک روز قبل از سفر، یکی از دوستانش به دیدن وی می رود و پس از گذشت دقایقی از ترک منزل 2 نفر نقاب به صورت وارد منزل وی شده و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و دست و پا و دهانش را بسته و پس از جمع آوری اشیای قیمتی منزلش وی را با خودرویی که متعق به خودش بود با خوراندن داروی خواب آور به دره ای سرایز کردند.
وی گفت: باتوجه به اظهارات شاکی تحقیقات گسترده ای از محل سکونت و سقوط خودرو انجام شد تا اینکه هویت متهمان که یکی از آن ها ساکن تهران و دیگری غرب استان تهران بود شناسایی و در دو عملیات جداگانه دستگیر و در بازرسی از منزل آن ها مقادیر اشیای قیمتی که متعلق به فرد ربوده شده بود، کشف شد.
فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد که متهمان در بازجویی ها ابتدا منکر جرم خود شده و بعد از مدتی ناچار به اعتراف کرده و اذعان داشتند که با توجه به شناختی که از نامبرده داشته که اقدام به نگهداری مقادیر اشیای قیمتی در منزل خود می کند، نقشه ربودن و سرقت وسایل منزل وی را می کنند و نقشه خود را عملی می کنند.
محمدیان افزود: متهمان دستگیر شده به اتهام آدم ربایی با صدور قرار وثیقه در اختیار پلیس آگاهی استان البرز هستند.
2098/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.