به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی عصر پنج شنبه در همایش اعضای صنف پوشاک شهرستان فردیس، افزود: دشمنان جنگ اقتصادی را علیه کشور طراحی کرده اند و برای مقابله با شرایط فعی باید جلوی کالاهای قاچاق گرفته شود.
وی خاطرنشان کرد: کالاهای قاچاق در برخی موارد به صورت سیستماتیک وارد می شود که باید مقابله با جدی تری با این پدیده داشت تا بتوان اقتصاد کشور را سر و سامان داد.
ایمانی گفت: واحدهای صنفی پوشاک می توانند به فرهنگ پوشش اسلامی کمک کنند، امسال سال حمایت از کالای ایرانی است و باید در این زمینه تلاش بیشتری داشت.
وی افزود: اگر جلوی ورود میلیاردها دلار کالای قاچاق در سال را نگیریم و از صنایع داخلی حمایت نکنیم، کارخانه ها برای گرفتن وام و عرضه کالا و صادر کردن آن، با این همه قوانین و مقررات دست و پاگیر نخواهیم توانست در کشور شغل ایجاد کنیم.
امام جمعه فردیس گفت: گاهی اوقات باید از منافع خود چشم پوشی و به سود کمترقانع باشیم و به جای وارد کردن کالاهای خارجی به صنایع داخلی خود اهتمام داشته باشیم تا کارگر ایرانی مشغول بکار شود.
وی با اشاره به اینکه کاسب حبیب خداست و کار با ارزش و خدمت به مردم است، افزود: باید در فرهنگ سازی کمک کنیم و برای حمایت از کالای ایرانی دست به دست هم دهیم تا کشور را سربلند کنیم.
امام جمعه شهرستان فردیس گفت: ایران دارای منابع و امکانات غنی است، اگر درست مدیریت شود همه می توانند از این امکانات بهره ببرند.
7413/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.