شورای اسلامی شهر کرج طی پیامی به مناسبت هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی، این هفته را به همه تلاشگران و زحمتکشان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، شورای اسلامی شهر کرج امروز 25 تیر طی پیامی به مناسبت هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی، این هفته را به همه تلاشگران و زحمتکشان این عرصه تبریک گفت؛ متن پیام به شرح ذیل است:

جوامع در راه رسیدن به پیشرفت و توسعه مبتنی بر توانمندی نیروهای انسانی کارآمد، دلسوز و پیگیر، نیاز به دست های یاریگر و حمایت گری دارند که در دوران های مختلف از افراد حمایت کرده و مانع بروز آسیب های اجتماعی برای جلوگیری از آسیب زدن به ساختارهای اجتماعی شده و با خدمات خود نوعی دلگرمی را برای مردمان هر سرزمین فراهم آورند.

در این میان نام درخشان سازمان های بزرگی چون بهزیستی و تامین اجتماعی که به نوعی پشتوانه و تضمین کننده آینده ای روشن و پرامید برای بخش قابل توجه و قریب به اکثریت مردم ایران اسلامی هستند، به خوبی تلالو دارد.

سازمان تامین اجتماعی بر مبنای وظیفه ذاتی خود کار خدمت رسانی به قشری تلاشگر را بر عهده دارد و با وجود حجم بالای مراجعات مردمی، توانسته به درستی از عهده پاسخگویی به این نیازها و مطالبات برآید. در این مجال ضمن پاسداشت هفته تامین اجتماعی و بهزیستی، به همت و تلاش تمامی دست اندرکاران خدوم سازمان تامین اجتماعی و نیز بهزیستی استان البرز و شهر کرج را ارج نهاده و تداوم توفیقات روز افزون آنها را آرزومندیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.