دکتر مهرداد بابایی عصر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تعداد تماس تلفنی پاسخ داده شده توسط پرستاران تریاژ تلفنی در قالب ارائه مشاوره به بیماران و اعزام آمبولانس 16هزارو 255 مورد بود که طی پاسخگویی به این تعداد تماس و پس از تریاژ و اولویت بندی صورت گرفته ، تعداد2 هزارو 207ماموریت توسط تکنسین های فوریت های پزشکی استان البرز انجام شد.
وی ادامه داد: در جریان انجام این تعداد ماموریت، 353 مورد امداد رسانی به حوادث ترافیکی ویک هزارو 854 موردنیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومان حوادث غیر ترافیکی بود.
این مسئول تعداد بیماران اعزامی به مراکز درمانی توسط آمبولانس های اورژانس 115 البرز را یک هزارو 30 نفر اعلام کرد و افزود: افرادی که از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند نیز یکهزارو 39 نفر بودند.
بابایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ماموریت های بالگرد تخصصی اورژانس هوایی البرز گفت: این بالگرد به طور کامل عملیاتی شد و طی انجام 4 عملیات ویژه، 9 مصدوم بدحال را ضمن ارائه خدمات پیش بیمارستانی به مراکز درمانی استان انتقال داد.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز افزود: متاسفانه در این مدت یک نفرنیز بر اثر غرق شدگی در البرز جان خود را از دست داد.
مرکز فوریت های پزشکی البرز 54 دستگاه آمبولانس ، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 3 دستگاه موتور لانس در اختیار دارد که در مواقع ضروری و برای خدمات دهی به بیماران و مصدومان به کار می گیرد.
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.