به گزارش ایرنا، محمدعلی نجفی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد با اشاره به مشکلات برخی از واحدهای تولیدی و صنعتی و ضرورت تسریع در اتخاذ تمهیدات لازم برای برون رفت از چالش های کنونی، افزود:  باید با برنامه ریزی صحیح مسیر رونق بیش از پیش تولید را هموار کرد.
نجفی ضمن تبیین شرایط حساس و ویژه کشور ادامه داد: عده ای با سیاه نمایی درصدد ایجاد اختلال در اقتصاد کشور هستند بنابراین باید با همراهی و هم افزایی، نسبت به خنثی  کردن توطئه های دشمنان اقدام کرد.
وی افزود: بانک ها نباید خود را از مسئولان اجرایی کشور جدا بدانند چراکه بروز مشکلات و موانع اقتصادی، اجتماعی و... آنها را نیز درگیر می کند.
استاندار البرز اضافه کرد: قرار نیست تنها بدنبال پرداخت تسهیلات باشیم بلکه نظارت بر روند اعمال پرداخت ها برای ایجاد اشتغال و رونق تولید نیز در دستور کار است.
وی گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور، باید تمرکز ویژه ای بر روی رفع موانع و رونق صنایع کوچک، متوسط و اصناف باشیم.
نجفی با تاکید بر اینکه اکنون فرصت مغتنمی برای حمایت از کالای ایرانی فراهم شده افزود: بر این اساس اصناف و تولیدکنندگان داخلی می توانند از این بستر در راستای بهره برداری بهتر و بیشتر استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی مستقر در البرز که دفتر مرکزی و پرونده مالیاتی آنها در تهران است، برای برخورداری از حمایت و مساعدت استان باید نسبت به انتقال پرونده ها اقدام کنند.
استاندار البرز گفت: استان باید از مالیات و عوارض پرداختی واحدهای مستقر، بهره مند شود تا بتواند در تنگناها آنها را حمایت و پشتیبانی کند.
در این جلسه، مشکلات 4 واحد تولیدی و صنعتی بررسی شده و دستورات لازم برای حل موانع صادر شد.
1535/7411
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.