رحیم بنامولایی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، گفت : این انتخاب در جلسه ای با عنوان شبیه سازی هشتمین برنامه جوایز انتخاب اتاق های برتر کنفدراسیون اتاق های بازرگانی و صنعت آسیا و اقیانوسیه (CACCI)در بین اتاق های بازرگانی کشور شده که طی نامه رسمی از اتاق بازرگانی ایران اعلام شده است.
وی افزود: برپایی نمایشگاه دایمی توانمندی های تولیدی و صنعتی البرز، آموزش تخصصی به اعضا، ایجاد سایت تجارت الکترونیک به چهار زبان زنده دنیا و فعالیت های حوزه بین الملل این اتاق از جمله معیارهایی است که اتاق بازرگانی البرز را نامزد حضور در رده اتاق های بزرگ کنفدراسیون اتاق های بازرگانی و صنعت آسیا و اقیانوسیه قرار داده است.
وی ایجاد سایت تجارت الکترونیک و نمایشگاه دایمی توانمندی های اتاق بازرگانی البرز را بیانگر پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص حمایت از کالای ایرانی و توسعه صادرات ذکر کرد.
بنامولایی با تقدیر از حمایت محمدعلی نجفی استاندار محترم در ایجاد نمایشگاه دایمی و سایت تجارت الکترونیک اتاق بازرگانی البرز، گفت: اتاق بازرگانی البرز جوان ترین اتاق کشور است که ظرف هفت سال فعالیتش در زمینه اعزام و پذیرش هیات های اقتصادی و تجاری خارجی، برگزاری دوره های آموزشی با مشارکت دیگر سازمان ها و همکاری و اجرای پروژره ها مربوط به 'کنفدارسیون اتاق های بازرگانی و صنعت آسیا و اقیانوسیه' را در پرونده کاری اش ثبت کرده است.
رییس پارلمان بخش خصوصی البرز حمایت از زنان کارآفرین، برگزاری سمینارهای آموزشی، حمایت از جوانان کارآفرین، ایجاد کمیته آی تی و حمایت از استارتاپ ها با همکاری اداره کل فناوری استان را بخش کوچکی از فعالیت های اتاق بازرگانی البرز در هفت سال اخیر ذکر کرد.
وی تصریح کرد: انتخاب اتاق بازرگانی البرز به عنوان اتاق بزرگ برتر بر اساس تطبیق عملکرد این اتاق در سال 2017 و طبق معیارهای کنفدراسیون اشاره شده صورت گرفته است.
برپایه گزارش کنفدراسیون (CACCI) همچنین در گروه اتاق های بازرگانی بزرگ علاوه بر اتاق البرز، اتاق بازرگانی شیراز نیز به عنوان برترین اتاق آسیا و اقیانوسیه معرفی شده است.
توسط این کنفدراسیون در گروه اتاق های کوچک نیز اتاق های بازرگانی لرستان و یاسوج به عنوان اتاق های برتر آسیا و اقیانوسیه معرفی شده اند.
7411/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.