سردار عباسعلی محمدیان روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: بیشترین کالاهای کشف شده مربوط به فرآورده های نفتی، دارو، پوشاک، کفش، لوازم خانگی، پارچه، لوازم یدکی خودرو، موتورسیکلت و لوازم آرایشی و بهداشتی بوده است.
وی اضافه کرد: دراین مدت 135 پرونده کالای قاچاق دراستان البرز تشکیل شده که 116فقره بالای10میلیون ریال، 11فقره بالای 100میلیون ریال و 8 فقره بالای 500 میلیون ریال بوده است.
وی خاطرنشان کردکه در این مدت 506 متهم قاچاقچی کالا دستگیر و 122 وسیله نقلیه سبک و سنگین مربوط به متهمان توقیف شده است.
وی با بیان این که امروز یکی از ابعاد جهادی جامعه ما موضوع رفع مشکل بیکاری است و مبارزه با این معضل می توانند در زمینه کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال نقش آفرین باشند، عنوان کرد: کالای قاچاق، اقتصاد و بازار را تحت الشعاع قرار می دهد و در زمینه مبارزه با کالای قاچاق عزم ملی و فرهنگ سازی و مشارکت گسترده مردم لازم است.
وی افزود: مبارزه با قاچاق، یکی از مهم ترین الزامات تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در سالی است که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت ازکالای ایرانی نام گذاری شده است.
وی بیان داشت: تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در خصوص مبارزه با کالای قاچاق مسئولیت پلیس در این خصوص بیش از پیش بوده و برابر دستور العمل ها و ابلاغیه های صادره به صورت کاملا فعال و جهادی با این پدیده شوم برخورد و فعالیت قاچاقچیان کالا رصد می شود.
2098/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.