به گزارش ایرنا، عزیزاکبریان در مراسم روز اصناف که ظهر پنجشنبه در سالن همایش های میلاد کرج برگزار شد، با اشاره به اینکه تک نرخی کردن ارز با زور و پافشاری محقق نمی شود، افزود: باید برای واردات کالاهای ضروری ارز دولتی اختصاص داده شود و روند آن نیز مورد نظارت قرار گیرد.
وی ادامه داد: در حوزه های دیگر تجارت نیز باید بستر را طوری فراهم کنیم که بازار بر اساس آنچه واقعیت است، روند امور را طی کند.
وی افزود: اکنون در شرایط جنگ اقتصادی قرار داریم و دشمن با جدیت اعلام کرده که از این طریق درصدد ایجاد اختلال در اقتصاد کشور است، بنابراین باید در این زمینه هوشیار و آگاه باشیم.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دولت قصد ایجاد تغییراتی دارد تا افرادی قدرتمند وارد عرصه شوند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز نیز در این مراسم با بیان اینکه 10 هزار واحد صنفی تولیدی در استان وجود دارد، گفت: این ظرفیت بزرگ باید مورد بهره برداری قرار گیرد.
جهانگیر شاهمرادی افزود: از گذشته تاکنون، اصناف همواره مورد اعتماد مردم بوده اند بنابراین انتظار می رود که اصناف در راستای ترویج مصرف کالای با کیفیت داخلی و معرفی ظرفیت های این حوزه به مردم اقدام کنند.
وی ادامه داد: شهرک صنفی شیخ آباد و بهارستان نیز از جمله بسترهای مناسب برای رشد و توسعه اشتغال و صنوف محسوب می شود که با مساعدت مسئولان ذی ربط و حل معضلات آن راه اندازی خواهند شد.
شاهمرادی گفت: با توجه به جو حاکم در بازار از صنوف انتظار می رود که با رعایت اخلاق و انصاف در کنار مردم باشند و همچنین مسئولان نیز در این برهه حساس کمک رسان اصناف در تنگناها باشند.
1535/7411
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.