به گزارش ایرنا، غلامرضا شعبانی بهار روز سه شنبه در دیدار از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان در ورزشگاه انقلاب کرج با بیان اینکه هدف از برگزاری این اردوها، شرکت در رقابت های آسیایی جاکارتا و مسابقات المپیک جوانان است، اظهار داشت: رشته های کامپوند و ریکرو بزرگسالان، نوجوانان و جوانان ایران به صورت مشترک در این اردو برگزار و 16 تیرماه به رقابت های چین تایپه که کاپ آسیایی و از رقابت های معتبر آسیایی است اعزام می شوند.
شعبانی بهار گفت: همچنین ورزشکاران در 24 ماه جاری به رقابت های جهانی در آلمان اعزام و پس از بازگشت از این رقابت ها، تا زمان برگزاری رقابت های آسیایی جاکارتا در اردو می مانند.
وی با بیان اینکه این اردو 10 روز دیگر ادامه پیدا می کند افزود: ورزشکاران به مدت 6 ماه تا 1 سال تمرینات مرتبی نداشته اند، اما طی 2 ماه گذشته برنامه ریزی ها به گونه ای بوده که با حمایت های مادی و معنوی و تشکیل اردوها بتوانیم به نتایج قابل قبولی برسیم.
شعبانی با اشاره به اینکه تمامی تلاش ما بر این است تا این اردوهای تدارکاتی به صورت کیفی برگزار شود گفت:
تیم ملی تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران در تمامی رقابت هایی که به صورت بین المللی در تقویم جهانی ثبت شده باشد شرکت خواهد کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پرداخت قول هایی که به ورزشکارانی که توانستند در رقابت های مختلف مدال کسب کنند گفت: برخی از این ورزشکاران که هم اکنون نیز جزء ترکیب تیم ملی هستند و می توانند نقش آفرینی کنند می باشند که به قول های داده شده به آنان عمل شده و این روند ادامه خواهد داشت، به همین منظور قسمتی از 50 میلیون تومان باقی‌ مانده از پاداش زهرا نعمتی که در بازی‌های المپیک موفق به کسب سهمیه شده بود پرداخت شد.
شعبانی بهار گفت: بخشی از قول هایی نیز که هنوز انجام نشده به صورت مرحله ای به ورزشکاران پرداخت می شود و مبلغ 5میلیون تومان نیز به 2 نفر از کماندارانی که موفق به کسب سهمیه المپیک آرژانتین شده بودند، امروز به آنان داده شد.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.