حمید کریمی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به انجام تمرینات تیم فوتبال اکسین البرز در تهران و اینکه این تیم تنها برای انجام بازی ها در لیگ به استان می آید، اظهار داشت: با تغییر مدیریت این تیم، قرار ما بر این بود که در فصل جدید به طور حتم از جوانان و کادر فنی البرزی استفاده شود و قول هایی نیز به ما داده شده بود.
وی اضافه کرد: با این وجود امروز تمرینات تیم فوتبال اکسین البرز را به استان تهران برده اند، نه تنها از مربی غیر بومی در تیم بزرگسالان استفاده شده بلکه شاهد خروج تیم های پایه اکسین از این استان هستیم.
کریمی گفت: این در حالی است اگر به دنبال این هستیم که فوتبال استان رشد کند باید 50 درصد بازیکنان تیم و کادر از خود البرز باشد.
عضو هیات مدیره باشگاه فوتبال اکسین البرز افزود: تیمی مانند شهدای رزکان دارای بازیکنان، مربیان و حتی تدارکات کاملا بومی هستند و اعتبار و تماشاگران و طرفداران یک تیم در یک شهر به عوامل اجرایی تیم و حتی زحمات و عملکرد مثبت آن تیم در شهر خود بستگی دارد که تیم اکسین در این زمینه عملکرد ضعیفی داشته است.
کریمی گفت: باید جلوی این اقدام گرفته شود و در صورت ادامه این روند بنده به عنوان عضو هیات مدیره باشگاه فوتبال اکسین و دیگر عضو هیات مدیره استعفا و قطع همکاری می کنیم.
دیگر عضو هیات مدیره باشگاه فوتبال اکسین البرز نیز از انتقال این تیم به تهران و اینکه تمرینات اکسین البرز در استان دیگری انجام و اینکه فقط رقابت ها در این البرز برگزار شود انتقاد کرد.
صادق حسنوند در گفت وگو با ایرنا افزود: بنده از موسسان این باشگاه بوده ام و همواره بدون کوچکترین چشمداشت مالی به مدت 3 سال است که در باشگاه فوتبال اکسین البرز فعالیت می کنم، اما امروز می بینیم که بدون تقدیر و یا تشکری تیم را از استان انتقال می دهند.
وی اضافه کرد: اعضای هیات مدیره باشگاه فوتبال اکسین البرز در اعتراض به این اقدام،ادامه همکاری خود را با این تیم که متعلق به این استان است قطع می کنند.
تیم فوتبال اکسین البرز، این روزها در سکوت خبری با تغییراتی رو به رو شده و مدیر عامل باشگاه و سرمربی جدید این تیم نیز مشخص شده است.
شنیده ها حاکی از این است که برادران طاهری پور مدیریت پیشین اکسین البرز، پس از بررسی های صورت گرفته، مدیریت را واگذار و حمید حمزه‌لو مدیریت جدید این تیم را بر عهده گرفته است.
این در حالی است در اولین گام از سوی مدیریت جدید اکسین البرز، فراز کمالوند سرمربی فصل گذشته صنعت نفت آبادان به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده است.
در فصل گذشته اکسین البرز به سرمربی گری علی لطیفی، با 34 بازی، 13 برد، 12 مساوی، 9 باخت، 40 گل زده، 27 گل خورده و کسب 51 امتیاز، جایگاه نهم را در لیگ دسته یک کشور را کسب و از راه یابی به لیگ برتر بازمانده بود.
تیم فوتبال اکسین البرز به رغم زمان کم درابتدای فصل برای انسجام درونی موفق شد لیگ دسته یک کشور را با رتبه تک رقمی به پایان برساند.
این تیم در فصل گذشته با حاشیه های زیادی روبرو بوده که به نظر می رسد، این حاشیه ها همچنان ادامه دارد و دامن این تیم را گرفته است.
اکسین البرز تنها تیم استان البرز در لیگ دسته یک کشور است که پیش از این مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز بیان کرده بود که اکسین متعلق به این استان و امتیاز آن برای البرز ثبت شده است.
با این وجود در اولین گام تغییر هیات مدیره دیده می شو که تیم و تمرینات آن به استان تهران منتقل شده و بازی های آن در استان البرز و شهرستان کرج انجام می شود.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.