به گزارش ایرنا، علی اصغر صلواتی روز یکشنبه در نشست بررسی وضعت قطار شهری کرج با حضور نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی افزود: تاکنون 8 هزار و 530 میلیارد تومان اوراق مشارکت در کشور فروخته شده که ه سهم شهرداری کرج در این میان تنها یکصد میلیارد تومان بوده است.
وی پیشرفت فیزیکی ایستگاه های قطعه یک قطار شهری کرج را 40 درصداعلام کرد و گفت : تاکنون بخشی از این قطعه سرانجام رسیده است.
این مسئول با تاکید بر اینکه قطار شهری کرج برای بهره برداری نیازمند چهار هزار میلیارد تومان بودجه است، گفت: امسال یک هزار میلیارد تومان به این پروژه تخصیص داده شده است.
وی، با بیان اینکه عملکرد 10 ساله قطار شهری کرج نسبت به دیگر کلانشهرها مطلوب نبوده است، گفت: زمان اتمام قطعه نخست پروژه قطار شهری کرج در صورت تامین بودجه تا 3 سال آینده خواهد بود.
صلواتی افزود: قطارشهری کرج برای سرعت بخشیدن به کار خود نیازمند تزریق بودجه است و مسئولان مربوطه باید به این امر توجه ویژه داشته باشند.
سرپرست سازمان قطارشهری کرج گفت: از آبان ماه سال گذشته تا کنون 550 هزار ساعت کار کارشناسی روی خط 2 قطار شهری کرج انجام گرفته است.
وی بیان داشت: پارسال 81 دستگاه ماشین آلات در خط 2 قطار شهری کرج فعالیت داشتند که اکنون به 421 دستگاه رسیده است.
صلواتی با بیان اینکه آمار نیروی انسانی نیز از حدود یکصد نفر به 539 نفر رسیده است، عنوان کرد: در صورتی که بخواهیم در زمان مقرر پروژه را به اتمام برسانیم به بیش از سه هزار نفر نیروی انسانی نیاز داریم.
عملیات احداث خط 2 قطار شهری کرج به طول 27 کیلومتر از سال 85 آغاز شده که تاکنون 15 کیلومتر از تول این خط حفاری شده است .
7410/6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.