به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج: با وجود بوستان جنگلی جهان نما در شرق کرج به زودی این مکان به یکی از قطب های بزرگ گردشگری تبدیل و با امکان سنجی جذب سرمایه گذار برای این بوستان و مجموعه بین المللی تنیس زمینه های لازم برای حضور و استفاده بیشتر شهروندان از این فضاها فراهم خواهد شد.
با توجه به اینکه در هر شهری مکان هایی وجود دارد که بین مردم محبوبیت زیادی داشته و یکی از نقاط خاطره انگیز آن شهر محسوب می شوند و به دلیل موقعیت جغرافیایی خود برای مردم بسیار اهمیت پیدا می کند و قابلیت ایجاد کسب و کارهای فراوانی را در اطراف خود دارد، اهمیت به این فضاها که موجب رونق صنعت گردشگری و فراهم شدن فرصت های سرمایه گذاری خواهد شد از بسیاری جهات ضرورت می یابد.
از این رو پیمان بضاعتی پور سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از دو بوستان بزرگ جهان نما و مجموعه بین المللی تنیس بازدید کرد تا نقاط نیازمندِ اصلاح و مناسب‌سازی ها مشخص و تصمیماتی برای اصلاح فضاها جهت حضور همه شهروندان در این مکان ها اتخاذ شود.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج طی این بازدیدها به ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت های این مجموعه ها به ویژه جهان نما اشاره کرد و گفت: پارک جهان نما در حوزه گردشگری مستعد و دارای ظرفیت های فراوانی ست و این بوستان می تواند بسترِ توسعه گردشگری شرق کرج را مهیا سازد.
بضاعتی پور ابراز امیدواری کرد: در آینده‌ای نزدیک با شناخت و ایجاد فضاهای مناسب برای امکان سنجی ، جذب سرمایه گذار و تقویت و توسعه قطب گردشگری این دو مجموعه اقدام خواهد شد.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 943846
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.