رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر کرج از سرپرست شهرداری کرج خواست در خصوص ماهیت حقوقی نهاد مخالفت کننده با پخش عمومی مسابقات جام جهانی، پاسخ دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبر سلیم نژاد، امروز در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای شهر کرج با اشاره به امکان پخش بازی های جام جهانی 2018 در 4 پارک سطح شهر کرج، گفت: با توجه به صدور مجوز کتبی از مراجع انتظامی و ذی صلاح استان و شهر کرج، پخش عمومی فوتبال از تلویزیون شهری کرج، بلامانع است.

وی افزود: از جلسه اخیر شورای تامین استان، حرف و حدیث هایی مبنی بر مخالفت شورا شنیده شد که در نهایت با صحبتی که با معاون سیاسی و امنیتی استان انجام شد، اعلام شد شورای تامین در این خصوص مصوبه ای ندارد و این خبر نیز صحت ندارد.

سلیم نژاد با انتقاد از حرف‌های شفاهی که توسط بعضی از مسئولان شهرداری که به "دستور" تبدیل و شایعه می شود، تاکید کرد: شهردار مشخص کند چه نهادی دستور ممانعت از پخش فوتبال را شفاهی صادر کرده است؟ باید مشخص شود مسئول این نهاد شهری چرا با وجود مجوزهای اخذ شده از مراجع ذیصلاح، مخالفت شخصی خود را در این ارتباط اعلام کرده است؟

سلیم نژاد، اضافه کرد: کمیسیون فرهنگی درخواست پیگیری دارد. مردم باید بتوانند تفاوت شورای چهارم و پنجم را ببینند چراکه این شورا با نام اصلاحات توانسته رای حداکثری را جذب کند و باید موانع انجام کار، مشخص شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج در بخش دیگری از اظهارات خود، گفت: حدود 6 ماه گذشته درخواست کتبی به شهرداری ارسال شد با این موضوع که شهرداری تمام مزایده و مناقصات عمومی سازمانها و مناطق خود را به شورا، اعلام کند.

وی افزود: متاسفانه بعد از گذشت این مدت، بی تفاوتی شهرداری با درخواست های کتبی شورا، باعث می شود که ما تذکر بدهیم. 

سلیم نژاد با عنوان اینکه ما به دنبال حمایت و نظارت خودمان هستیم، تصریح کرد: می خواهیم کمک کنیم انحرافی صورت نگیرد و اگر ندانیم چه در شهر می گذرد برای شهرداری و شهردار، خوشایند نیست لذا شهرداری فقط پاسخگو باشد حتی اگر پاسخ مثبت است که شهر گل و بلبل است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.