مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان با دعوت فرماندار نظرآباد از واحد‌های تولیدی پارس آزمای طب، فر آذر آب، زرین دشت سفره، ایده‌آل فانک و بهینه جام البرز بازدید و از نزدیک مشکلات این واحدها را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش ایلنا، در بازدید مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز از شهرک‌های صنعتی سپهر و نظرآباد که به دعوت و با حضور فرماندار نظرآباد انجام شد، مدیران عامل واحدهای تولیدی و صنعتی، عمده مشکلات خود را در خصوص تهیه ارز با توجه به مشکلات اخیر، اعلام کردند. 

همچنین از دیگر مشکلات تولیدکنندگان، کمبود زمین برای طرح توسعه و اشتغالزایی جدید جوانان بود. از طرفی مشکل برق و افت ولتاژ در تابستان گذشته نیز از دغدغه های این مدیران بود که در خواست پیشگیری از آن را داشتند.

فرماندار نظرآباد درباره تامین زمین به مدیران شهرک‌صنعتی دستور پیگیری داد که زمین‌هایی که در گذشته واگذار شده و در حال حاضر هیچ اقدامی صورت نگرفته از صاحبان پس گرفته شود و به واحد‌های جدید و کسانی که طرح توسعه دارند واگذار شود.

وی با توجه به پیگیری فرمانداری و اداره برق شهرستان قول رفع مشکل را در فصل تابستان داد و گفت: واحد‌های تولیدی هیچ‌گونه نگرانی بابت این موضوع نداشته باشند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز نیز درباره تامین ارز گفت: چند روز آینده این مشکل را از طریق سامانه معرفی شده پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.