به گزارش ایرنا، سردار یوسف مولایی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کرج افزود: وحدت و اتحاد میان همه جناح ها بهترین شیوه مقابله با حملات فرهنگی، نظامی و امنیتی مستکبران است.
وی تصریح کرد: وحدت میان مردم و مسئولان همواره تلاش دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را بی اثر کرده است.
سردار مولایی ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، افزود: این پیروزی در سایه لطف خدا و اتحاد همه گروه ها و جناح های مومن به انقلاب حاصل شد.
فرمانده سپاه استان البرز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس به ویژه فتح خرمشهر، اظهار کرد: : پیروزی خرمشهر را نباید نادیده گرفت چراکه یک معجزه الهی بود.
سردار مولایی تصریح کرد: ما باید از جانفشانی رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر درس بگیریم، چون خرمشهرهای بسیار را در پیش داریم.
وی اظهار کرد: سیاست مداران جهان هم فکر نمی کردند که ما بتوانیم خرمشهر را پس بگیریم و حتی صدام گفته بود، اگر ایران بتواند خرمشهر را آزاد کند، من کلید بصره را می دهم.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) ادامه داد: زمانی که جمهوری اسلامی اراده کرد، به لطف الهی سرزمین های اشغالی را از دست دشمن بگیرد به یک پیروزی شگرف دست یافتیم، چون عملیات فتح خرمشهر به قدری دشوار بود که دوست و دشمن انتظار آزادسازی آن را نداشتند.
وی از فتح خرمشهر به عنوان ارمغانی نام برد که اوج وحدت و برادری رزمندگان اسلام و فتح و نصرت ملت سرافراز ایران را درپی داشت.
1535/7411
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.