مراد مالمیر روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: این تصمیم در نخستین نشست شورای انجمن اولیا و مربیان استان البرز در سال 97که روز گذشته در سالن کنفرانس کانون امام علی (ع) برگزار شد،اتخاد شد.
وی اظهار داشت: به منظور حمایت از کالای ایرانی ضرورت دارد همه مدیران مدارس استان البرز به این مصوبه شورای انجمن اولیا و مربیان توجه کنند.
وی بیان داشت: اجرای این برنامه از نظر کمی و کیفی نیاز به نظارت و پیگیری مسئولان و کارشناسان دستگاه های ذیربط در این استان دارد.
وی با اشاره به اینکه طرح ساماندهی لباس فرم مدارس طی چند سال اخیر در البرز اجرایی شده است، یاد آور شد: سفارش و تهیه لباس فرم دانش آموزان بر اساس مصوبه انجمن اولیا و مربیان مدارس از طریق انعقاد تفاهم نامه بین انجمن مدرسه و تولید کنندگان مجاز انجام می شود.
وی تصریح کرد: لباس فرم دانش آموزان مدارس هر ساله با مشارکت اتحادیه پوشاک با نظارت و تایید کارشناسی انجمن اولیا و مربیان مناطق و کارشناسان اتحادیه تهیه می شود.
وی اضافه کرد: اجرای این طرح نیاز به نظارت همه جانبه نمایندگان آموزش و پرورش، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، امور اقتصادی استانداری و اتحادیه اصناف البرز دارد.
وی خاطر نشان کرد: بخشنامه مربوط به فرآیند اجرایی کردن طرح لباس فرم دانش آموزان البرز در سال تحصیلی 98-97 با شعار حمایت از کالای ایرانی به نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش این استان نیز ارسال می شود.
استان البرز 460 هزار دانش آموز دارد.
2819/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.