به گزارش ایرنا، محمد جواد کولیوند روز پنجشنبه در شورای اداری شهرستان کرج افزود: با گذشت حدود 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان راه های مختلفی برای مقابله با نظام اسلامی در پیش گرفته اند که در زمان حاضر تمرکز دشمن بر روی حوزه های اجتماعی است.
وی گفت: برهمین اساس باید در بخش پاسخگویی به نیازها و مطالبات مردم بهتر از گذشته گام برداشت و زمان پاسخ به مکاتبه های مردم کاهش یابد.
وی بیان داشت: یکی از بزرگترین عارضه های اجتماعی در این مقطع تعلل در پاسخگویی است چنانچه شاهد آن هستیم استعلامی که طی 2 روز باید انجام شود بیش از 20 روز هم زمان می برد.
کولیوند ادامه داد: مشکل آب و ارز از اساسی ترین مشکلات است و باید پاسخگویی لازم را دراین زمنیه برای مردم داشت.
این نماینده مجلس اضافه کرد: امروز باید به سمت پایداری اقتصادی با توجه به بدعهدی آمریکا حرکت کنیم و تحریم هایی که ازسوی استکبار جهانی صورت خواهد گرفت می طلبد تا دربحث اقتصاد داخلی گام های موثرتری برداشته شود.
وی ادامه داد: درجریان نقدینگی کشور باید اعتماد سازی شود که این مهم به خلاقیت ها در اجرای قانون نیاز دارد زیرا در مفاد قانونی مشکلی نداریم.
وی یادآورشد: یکی از مشکلات دراستان البرز در بحث تقسیمات کشوری، نبود مرز مشخص بین کرج با برخی از شهرها از جمله کمالشهر و فردیس است.
کولیوند گفت: ارتقای تقسیمات کشوری در برخی از شهرها از جمله محمدشهر تعداد ترددها را به مرکزاستان البرز کاهش می دهد.
وی در ادامه به بحث انتخاب شهردار از سوی شورای اسلامی شهر کرج پرداخت و افزود: از وظایف مهم شوراها انتخاب شهردار واجد شرایط است و دراین بخش رفتارهایی در کرج دیده می شود که خارج از قاعده قانون است.
کولیوند اظهار کرد: نمایندگان مجلس دخالت در شهرداری و شورا نمی کنند اما جایی که از قانون تخطی شود پیگیری خواهد شد.
وی ادامه داد: شوراها طبق قانون عمل کنند و کسی که شرایط شهردار شدن را ندارد نباید انتخاب شود.
استان البرز 3 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
انتخاب شهردار کرج به دلیل اختلاف بین اعضای شورای اسلامی این کلانشهر چند روزی است که در صدر اخبار استان قرار دارد.
8029/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.