سرهنگ مجید فیض جعفری روز چهارشنبه درگفت و گو باخبرنگاران افزود: در پی مراجعه زنی به کلانتری 13 کهریزک شهرستان ساوجبلاغ و اعلام فقدان همسرش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی اضافه کرد: این فرد درتحقیقات پلیس اذعان داشت که با توجه به ساخت ویلایی در منطقه لشگر آباد ساوجبلاغ به همراه کارگرش روزانه از تهران به ساوجبلاغ در تردد بوده و چند روز گذشته در بین مسیر به زن جوانی که بسیار مضطرب و پریشان بود برخورد می کنند.
فیض جعفری اظهار داشت: زن جوان از آن ها می خواهد تا وی را تا مسیری برسانند اما در بین راه با ادعای این که به دنبال آدرس، مسیر را اشتباه آمده و به منطقه آشنایی ندارد از آن ها می خواهد تادر باغ منتظر بماند تا پس از کرایه تاکسی آن محل را ترک کند.
وی گفت: هنوز زمانی نگذشته بود که 2 نفر مسلح به سلاح گرم و سرد وارد باغ شده و شاکی و کارگرش را به شدت کتک زده و پس ازبستن دست و پای آن ها در صندوق عقب خودرو انداختند.
وی خاطرنشان کرد: پس از گروگانگیری آن ها رابه بازار تهران برده و با استفاده از کارت عابربانک شاکی 350 هزارتومان طلا وجواهرات خریداری کردند.
وی افزود: 3 متهم با تلاش شبانه روزی پلیس شناسایی و در یک مجتمع مسکونی در ماهدشت کرج دستگیر و در بازرسی از منزل متهمان مقادیری مواد مخدر و دو قبضه قمه کشف شد.
فیض جعفری خاطرنشان کرد: متهمان به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی شدند.
متهمان دستگیر شده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.
2098/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.