به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مراسم تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با حضور معاون توسعه و پشتیبانی رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اردبیل برگزار شد.

در این مراسم از زحمات کریم حاجی‌زاده،‌ مدیرکل سابق میراث فرهنگی استان اردبیل تجلیل و نادر فلاحی از مدیران موفق اجرایی استان اردبیل، به عنوان مدیرکل جدید این اداره کل در استان اردبیل معرفی و منصوب شد.

مدیرکل جدید میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در این مراسم اظهار داشت: استان اردبیل از ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه‌های میراث تاریخی، صنایع دستی و گردشگری برخوردار بوده که بخش گردشگری، به عنوان یکی از محورهای توسعه استان اردبیل، حائز اهمیت است.

نادر فلاحی گفت: یکی از برنامه‌های اصلی اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل، اجرای برنامه‌های توسعه‌ای برای فعال‌سازی پروژه‌های گردشگری استان اردبیل خواهد بود که هدف از این کار، ایجاد اشتغال و ثروت برای استان اردبیل از طریق توسعه صنعت گردشگری است.

وی افزود: از تمامی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل انتظار داریم که همکاری و همیاری مناسبی با این اداره کل داشته تا بتوانیم ظرفیت‌های تاریخی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به طور قابل قبول در سطح ملی و جهانی معرفی کنیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 919577
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.