به گزارش ایرنا، دکتر محندعلی نجفی در نشیت صمیمانه با شورای مدیران هلال احمر استان به مناسبت هفته هلال احمر که صبح پنجشنبه در پایگاه محمدشهر برگزار شد، گفت: رسالتی که هلال احمر دارد فارغ از دین، سیاست، نژاد و اندیشه ها است و تنها بدنبال نجات جان انسان هاست.
وی ادامه داد: امروزه کسانی برای امدادرسانی و خدمت به دیگران آماده می شوند و قصد کمک دارند که تنها بدنبال کسب رضایت خداوند هستند.
وی تصریح کرد: قدردان نیروهای امداد و نجات هلال احمر هستیم که بدون هیچ چشم داشتی در راه نیک کمک به مردم گام برمی دارند.
استاندار البرز با تاکید بر ضرورت تقویت انبارهای امداد و نجات اضافه کرد: البرز در شرایط ویژه ای قرار دارد بخصوص اینکه معین استان تهران نیز است.
وی گفت: باید درصدد جذب اعتبارات ویژه برای این بخش باشیم و در تمامی بخش ها ارتقا خدمات مورد تاکید است.
نجفی با بیان اینکه عملکرد و اقدامات هلال احمر در البرز بسیار چشمگیر است، افزود: جوانان فعال و پویا در هلال احمر نقش پررنگی دارند و باید در عمل به آنها فرصت حضور داد.
وی عنوان کرد: نشاط در حوزه جوانان بواسطه هلال احمر بیشتر است چراکه در این راستا اعتماد به نفس و حس مفید بودن در آنها تقویت می شود. در تمام جلسات تخصصی استان جوانان باید بعنوان ناظر بر مصوبات و تصمیم ساز حضور داشته باشند.
وی افزود: دانشگاه علمی کاربردی هلال احمر رسالت سنگینی در آموزش جوانان ایفا می کند چراکه ارائه دروس به صورت تئوری بتنهایی کافی نیست.
1535/7411
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.