احمد احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح ملی امداد و نجات نوروزی از 25 اسفندماه سال گذشته تا 14 فروردین ماه امسال و طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نیز از 28 اسفندماه گذشته تا 14 فروردین امسال همزمان با سراسر کشور در این شهرستان اجرا شد.
وی تصریح کرد: آزادراه تهران - قم به عنوان پرترددترین آزادراه کشور با حجم زیادی از مسافران درمحدوده شهرستان ری قرار دارد که همه ساله خدمات ویژه ای به مسافران این محور پرتردد ارائه می شود.
وی عنوان کرد: 2 پایگاه درعوارضی تهران - قم و شهر حسن آباد برای اجرای طرح ملی امداد و نجات و یک پایگاه هم درعوارضی برای اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت خدمات ارائه کردند.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان ری ادامه داد: در این طرح 270 نفر از اعضای مرد و زن جمعیت هلال احمر شهرستان ری حضور داشتند و در 3 پایگاه سلامت و امداد به مسافران خدمات ارائه دادند.
وی اضافه کرد: در طول روزهای اجرای این طرح، هشت هزار 900 نفر با مراجعه به پست ثابت از خدمات تخصصی، 150 نفر از خدمات ایمنی، هزارو 474 نفر از ایستگاه سلامت، 377 نفر از خیمه نماز، چهار هزار و 444 نفر از فضای دوستدار کودک استفاده کردند.
وی بیان کرد: همزمان با آغاز اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی، کمپین ملی 'نه به تصادفات جاده ای' نیز در شهرستان ری آغاز شد که تا پایان این طرح 342 نفر آن را امضا کردند.
وی از توزیع 47 هزارو 561 بسته فرهنگی در ایام نوروز خبر داد و گفت: بر این اساس هشت هزارو 900 بروشور راهنما، 36 هزار و 500 بسته محصولات فرهنگی و بهداشتی و 2 هزار و161 نقشه تهران و ری در بین مسافران نوروزی توزیع شد.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از 860 هزار نفر از مهمترین شهرستان مذهبی و سیاسی استان تهران است که دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.