اصغر افشار روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: آزمون انتخاب و اعزام نیروی انسانی به مدارس ایرانی خارج از کشور برای سال تحصیلی 98-97 در البرز برگزارشد.
وی اظهار داشت: ثبت نام برای شرکت در آزمون انتخاب و اعزام نیروی انسانی به مدارس ایرانی خارج از کشور از روز شنبه اول اردیبهشت ماه 97 از طریق سامانه اینترنتی eazam. medu.ir آغاز و در روز چهارشنبه 5 اردیبهشت به پایان رسید.
وی بیان داشت: بر اساس ضوابط، تعداد 445 نفر داوطلب، که از این تعداد 332 نفر آقا و 133 نفر خانم در مهلت مقرر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند.
وی تصریح کرد: کارت ورود به جلسه آزمون از روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه لغایت 20 اردیبهشت 97 از طریق سامانه اینترنتی ثبت نام آزمون در اختیار داوطلبان قرار گرفت.
وی اضافه کرد: آزمون ساعت 9 صبح روز جمعه 21 اردیبهشت ماه 1397 همزمان با سراسر کشور در 2 حوزه دبیرستان پسرانه شاهد شهیدان نعمتی ها ویژه برداران و دبیرستان دخترانه شهیدمحمدجواد شرافت ویژه خواهران در کرج برگزار شد.
وی گفت: آزمون اعزام به خارج امسال در 11 رشته و در دو مقطع ابتدایی و متوسطه برگزار شد و برای هفت رشته اداری، اجرایی نیز آزمون جداگانه ای برگزار می‌شود.
استان البرز حدود 25 هزار معلم دارد.
2819/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.