به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی روز شنبه درهمایش شوراهای اسلامی استان البرز افزود: مردم به شوراها اعتماد کردند و باید به شکلی عمل کرد که منافع نظام اسلامی درهرشرایطی لحاظ شود.
وی ادامه داد: باید خدمت صادقانه و شرافت انسانی مدنظر قرارگیرد و از اعتدال خارج نشویم و با عمل به وظایف خود در پیشبرد اهداف نظام اسلامی پیش رویم.
نجفی گفت: وظایف شوراهای اسلامی نظارتی است وانتخاب شهردار حق این شوراها می باشد، بنابراین باید با آرامش و عمل به قانون پیش رفت.
وی اضافه کرد: بیکاری و آسیب های اجتماعی مشکلاتی هستند که باید هرچه بیشتر برای رفع آنها با تعامل تلاش کرد.
استاندار البرز در ادامه به بحث مهم سرمایه گذاری دربخش اقتصادی پرداخت و افزود: در این بخش باید تلاش های وافری داشت اما فرش قرمز به معنای کناره گیری از قانون نیست.
وی ادامه داد: امروز اگر دراستان البرزموفقیت هایی در فضای کسب و کار هستیم بواسطه تعامل و همراهی هرچه بیشتر است و فضای کسب و کار از رتبه 29 به مقام هشتم رسیده است.
نجفی یادآورشد: دین مبین اسلام هم بسیار به شوراها پرداخته و این نهاد جایگاه رفیعی دارد.
وی اضافه کرد: اتفاقات خوبی درالبرز از جمله در بخش ترافیک شاهدهستیم که بزرگراه همت نمونه ای ازآن است بنابراین با تعامل هرچه بیشتر شهرداری و نهادهای حاکمیتی می توان موفق تر عمل کرد.
استاندارالبرز گفت: در بحث مترو اتفاقات خوبی خواهد افتاد و دربخش های دیگر از جمله ترمیم بافت های فرسوده نیز تلاش هایی درحال انجام است.
وی افزود: تفکر اصلی باید خدمت به مردم باشد و شوراهای اسلامی بعنوان نهاد مردمی حق نظارت دارند .
9 اردیبهشت ماه بعنوان روز شوراهای اسلامی نامگذاری شده است.
8029/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.