علیرضا تک زارع روز شنبه به مناسبت فرا رسیدن روز شورا در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برنامه های آموزشی ویژه شوراها از اواخر اردیبهشت ماه جاری در استان البرز اجرایی خواهد شد.
وی اظهار داشت: آشنایی اعضای شوراها با قوانین و آئین نامه ها از مهمترین سرفصل های آموزشی در این برنامه ها است.
وی ادامه داد: آموزش ها موجب می شود تا اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا به وظایف خود آگاهی بیشتر پیدا کنند.
تک زارع گفت: در برخی روستاها ، اعضای شوراها اقدام به جابه جایی دهیاران می کنند که این امر ضمن کاهش سطح خدمات دهی به روستائیان، آسیب هایی به دنبال دارد.
سخنگوی شورای اسلامی استان البرز افزود: قرار است در آینده نزدیک فصلنامه شورایی برای انتشار اخبار و اطلاعات شورا ها و عملکرد شوراها دراستان منتشر شود.
وی ، توسعه روستایی را از برنامه های کاری شورای استان البرز برشمرد و اظهار داشت :تلاش می شود آموزش های استارت آپ را برای شوراهای روستا و دهیاران داشته باشیم تا اقتصاد و کار آفرینی اولویت قرار گیرد.
تک زارع با اشاره به اهمیت بررسی مشکلات شهرها و روستاهای استان گفت: در نشست های آینده این شورا ، مشکلات این مناطق با حضور مدیران کل استان بررسی می شود.
سخنگوی شورای اسلامی استان البرز به ویژه برنامه روز شوراها اشاره کرد و بیان داشت: به همین مناسبت فردا یکشنبه از 110 عضو شوراهای اسلامی شهر و روستا در استانداری البرز تجلیل می شود.
استان البرز دارای 16 شهر و حدود 308 روستا است .
7410/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.