رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج ضمن تشکر از درخواست استعفای شهردار گفت: آقای نصیری در زمان تحویل شهر با ادعای اصلاح طلب بودن، قولهایی داد که انجام نشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبر سلیم نژاد امروز در جلسه شوای شهر کرج و بعد از مطرح شدن درخواست استعفا شهردار، یادآور شد: شهردار با ادعای اینکه یک اصلاح‌طلب است در زمان انتصاب، قولهایی به شورا داده بود که بیشتر آنها انجام نشد لذا از درخواست استعفای شهردار به عنوان بهترین انتخاب، تشکر می کنم.  

وی همچنین در نطق پیش از دستور در جلسه شورای شهر کرج، اظهار داشت: متاسفانه شاهد دعواهای بی حاصل در شورا و شهرداری هستیم و با وجود مباحث مطرح شده در جلسات گذشته، یا حق با شهردار است یا با شورا که ما هم این حقوق را می پذیریم لذا لازم است اخبار و گفتار منتشر شده در فضای مجازی، مدیریت شود.

وی افزود: ما به دنبال شهرداری هستیم که درابتدای کار به ما قول مساعد داده بود اما مواردی که در شهر پیچیده حکایت از اوضاعی دارد که نه به صلاح شورا و شهرداری و نه به صلاح مردم است بنابراین باید برای حفظ شان و منزلت شورا و شهرداری، اقدام مناسبی صورت پذیرد.

سلیم نژاد با انتقاد از فرافکنی و انتشار اخباری که بر ضد شورا منتشر می شود، تاکید کرد: بعد از اظهار نظر اعضا در شورا، متاسفانه شاهد اظهار نظر برخی معاونان شهرداری برای اعضای شورای اسلامی شهر کرج هستیم، در حالی که آنها حق ورود به برخی مسائل شورا و شهرداری را ندارند. از نیت پشت پرده آنها اطلاع دارم و تکرار می کنم که استقلال شورا خدشه ناپذیر است و هرگونه توهین به نمایندگان مردم، توهین به مردم محسوب شده و قابل قبول نیست.

وی در بخش دیگر سخنانش به مشکلات شهر کرج اشاره کرد و گفت: جمع آوری زباله های خشک همچنان بدون مدیریت در شهر رها شده و افراد به صورت ناخوشایند در سطح شهر در صدد تفکیک زباله هستند. همچنین وجود دکه های غیر مجاز و نصب تابلو و پلاکاردهای متعدد در سطح معابر به زیبایی شهر لطمه وارد می کند و این موضوع نیازمند مدیریت بیشتر است.

وی در ارتباط با ساخت و ساز منطقه 5 و 6 شهر کرج، تصریح کرد: ساخت و ساز به شدت بالا بوده و مردم اعتراض دارند و شهرداری باید این مسایل را بررسی و نتایج را اعلام کند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.