به گزارش ایرنا، محمود محمدی نسب روز سه شنبه درحاشیه آیین تجلیل از فعالان کمک رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه و طرح های نوروزی جمعیت هلال البرز در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: در ایام نوروز امسال، 24 فروند هلی کوپتر امدادی جمعیت هلال احمر کشور در اختیار طرح های نوروزی قرار گرفته بود.
وی با بیان اینکه به لحاظ استاندارد و در فاصله ای که پایگاه امداد و نجات قرار دارد، یک فروند بالگرد داریم تا همه آسمان کشور را تحت پوشش قرار دهیم، خاطر نشان کرد: به دنبال این هستیم که در جاده های پر تردد و مناطقی که دارای جمعیت بالا هستند، این تعداد را افزایش داده که برای رسیدن به این مهم نیازمند حمایت دولت در حوزه اعتبارات هستیم.
محمدی نسب در ادامه خاطر نشان کرد: در همین ایام، در قالب طرح های نوروزی 3 سازمان امداد و نجات، سازمان جوانان و داوطلبان ما با هدف خدمات رسانی هر چه بیشتر به مردم فعال بودند.
وی ادامه داد: در حوزه امداد و نجات از 531 پایگاه ثابت هر روزه، به بیش از یک هزار پایگاه ها افزایش و در حوزه جوانان نیز حدود 1 هزار پایگاه در ورودی و خروجی شهرها که بیشتر در حوزه فرهنگی فعالیت داشتند متمرکز و خدمات رسانی می کردند.
دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور افزود: سازمان داوطبان جمعیت هلال احمر نیز طرح های جداگانه ای برای اقشار آسیب پذیر در ایام تعطیلات نوروزی اجرا کردند.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.