معاون دادستان کرج گفت: در تلاش هستیم با هماهنگی با سایر دستگاه‌‌ها واحدهای صنفی آلاینده و مزاحم کرج را شناسایی و ساماندهی کنیم. 

به گزارش ایلنا، محمد آقایاری در جلسه هم اندیشی و تعیین تکلیف صنوف مزاحم و اتخاذ رویه‌ای واحد و انتقال و ساماندهی آنها که در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج برگزار شد، گفت: صنوف پرسروصدا و مزاحم بخشی از چهره شهر را مخدوش کرده‌اند و نیاز است‌ که ساماندهی جامعی در این خصوص صورت پذیرد.

این مسئول با اشاره به کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها ‌افزود: طبق قانون جلوگیری از ایجاد اماکن و مشاغلی که به نحوی موجب بروز مزاحمت برای ساکنان شهرها می‌شود و یا فعالیت آنها مخالف اصول بهداشت شهری است، از وظایف مهم این کمیسیون به شمار می رود.

وی با بیان اینکه درطول چند دهه‌ گذشته به دلیل افزایش بی‌رویه جمعیت و توسعه شهر، شاهد ساخت و ساز واحدهای مسکونی کنار واحدهای پرسروصدای شهر بوده‌ایم،تصریح کرد: طرح جمع آوری مشاغل مزاحم از سطح شهر نیازمند یک حرکت و اراده جمعی است که همکاری تمام سازمان‌ها بخصوص اتحادیه‌های صنفی را می طلبد و این طرح باید در یک حرکت منسجم و قانونمند اجرا شود.

آقایاری از ساماندهی واحدهای صنفی مزاحم و آلاینده در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: ساماندهی واحد های صنفی مزاحم در الگوی توسعه ای شهرهای تازه تاسیس جزو اولویت‌ها بوده و برهمین اساس سعی بر آن می‌شود تا پیش از گسترش دامنه جغرافیایی و جمعیتی مناطق، از بروز برخی ناهنجاری‌های صنفی و شغلی جلوگیری به عمل آید.

معاون دادستان کرج تاکید کرد: طی هماهنگی‌های به‌عمل آمده واحدهای ضایعاتی محدوده شهری کرج شناسایی و طی مهلت مشخص شده تا پایان فروردین‌ماه سال‌جاری به مکانی که توسط سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج و اتحادیه فوق هماهنگ شده از شهر خارج خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.