شهردار ارومیه از خرید خانه از سوی شهرداری ارومیه برای خانواده معلول خبرداد.

 محمد حضرت‌پور در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: امروز به اتفاق رسول اصغرزاده رئیس شورای شهر ارومیه میزبان 2 دو نفر از شهروندان معلول‌مان بودیم که چندی پیش شهرداری ارومیه خانه‌شان را خراب کرده بود که این سازمان در کمترین زمان ممکن نسبت به تهیه مسکن مناسب برای این عزیزان اقدام کرد.

وی ضمن عذرخواهی مجدد از مردم نسبت به اتفاق پیش آمده افزود: این خانواده به زودی به این خانه که توسط شهرداری خریداری شده نقل مکان کرده و در کمال آرامش به زندگی خود ادامه دهند.

شهردار ارومیه عنوان کرد: ساختمان تخریب شده  شهرک ایثار طی 2 روز گذشته در مسیر خیابان 16 متری در مسیر واقع شده و در حدود 60 متر از این زمین باقی مانده بود که با اجرای عملیات ساخت و ساز در ادامه مسیر 16 متری  مشکلاتی را به ویژه برای ساکنان همجوار که مجوز قانونی برای ساخت اخذ کرده اند را ایجاد می کرد.

وی گفت: مدیریت شهری بر حسب وظیفه قانونی که دارد در موارد تخلف با ساخت و ساز غیر مجاز طبق گزارش‌های مردمی مقابله  می کند و ابتدا بر اساس قانون، یا خودشان اقدام می‌کنند  یا از طریق کمیسیون ماده 100 حکم تخریب گرفته می‌شود و یا شهرداری منطقه گزارش تخلف را به مدیریت املاک  جهت تملک زمین ارائه می دهد.
 
حضرت پور با بیان اینکه آنچه که مورد آزرده خاطرشدن مردم عزیز شد تصاویری از  یک مادر با فرزندان معلولش بود که  در شبکه های مجازی منتشر شد در صورتی که  ساختمان تخریب شده خالی از سکنه بود و کسی در آن سکونت نداشت.
 
وی ادامه داد: بر اساس گفته همسایگان ساختمان تخریب شده، این خانواده در ساختمانی مسکونی  همجوار بودند که بعد از تخریب فرزندان معلول  از پارکینگ منزل همسایه  توسط یک پیمانکار متخلف  به محل یاد شده برده و عکس‌هایی جهت نشر در شبکه‌های مجازی گرفته می‌شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.