به گزارش ایرنا، ابوالقاسم پالیزگیر روز دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان ساوجبلاغ گفت: همانطور که ساخت و ساز در خارج از بافت تخلف است و هیچ خدماتی به آنان داده نمی شود، باید واحد های تجاری ساخته شده در خارج بافت توسط پلیس اماکن مسدود و در صورت محکومیت قضایی تخریب شوند.
وی با تاکید بر نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت ها به صورت مستمر، گفت: برای ممانعت از افزایش غیرقانونی و بی‌ضابطه قیمت‌ها با کنترل و نظارت مستمر بر قیمت ها می توان کالاهای اساسی و اقلام اصلیِ مورد نیاز مردم را در دسترس عموم قرار داد.
پالیزگیر با اشاره به اهمیت نقش بازار در تامین نیازهای اساسی مردم، رضایتمندی میان مردم و لزوم کیفیت بخشی عرضه و تقاضا را مهمترین هدف ستاد تنظیم دانست.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد در سال های گذشته، گفت: ترسیم نقشه راه رسیدن به اقتصاد مقاومتی و امسال هم حمایت از کالای ایرانی باید به گونه ای باشد که ضمن تامین رضایت مردم شریف، شرایط برای رشد و رونق اقتصادی و ایجاد تولید و اشتغال مولد و پایدار در شهرستان فرآهم آید.
وی با تاکید بر نظارت دقیق تعزیزات خاطرنشان کرد: رسیدگی به تخلفات اقتصادی افراد و واحدهای صنفی، رسیدگی به تخلفات بهداشتی، درمانی و دارویی، رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز، تجدیدنظرخواهی آرای صادره و اجرای احکام صادره از وظایف تعزیرات حکومتی است و باید با جدیت تمام نسبت به پیگیری امور توجه داشته باشد.
1535/7411
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.