امیر غفرانی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: با توجه به فرمان و نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی و در جهت تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی ایشان، تمامی هیات های ورزشی در استان البرز ملزم به استفاده از تولیدات داخلی هستند.
وی اضافه کرد: همچنین با هدف تحقق سیاست های ابلاغی دولت تدبیر و امید مبنی بر حمایت از تولیدات داخل کشور با هدف رونق اشتغال، تولید، رشد و اعتلای هر چه بیشتر کشور، هیات های ورزشی استان البرز سازمانهای مردم نهاد و بخش های زیر مجموعه هیات ها و سمن از این پس موظف هستند در مسائل روزانه و همچنین اجرا و برگزاری رقابت ها و مراسم های خود تمامی اقلام، کالاها و محصولات مصرفی مورد نیاز خود را از تولیدات ایرانی تهیه کنند.
غفرانی گفت: هیات ها و سمن های استان البرز موظف هستند، از خریداری کالای غیر ایرانی به خصوص محصولاتی که مشابه داخلی دارند خودداری نمایند.
مدیر کل ورزش و جوانان البرز در بخش دیگری از سخنان خود ، افزایش چشمگیر، میزبانی از رقابتهای کشوری و بین المللی نقطه عطف ورزش البرز در سال 96 عنوان و خاطر نشان کرد: در مجموع استان البرز در سال 96 میزبان 54 مسابقه کشوری، 4 مسابقه بین المللی و 1 مسابقه آسیایی در رشته های مختلف ورزشی بود که خود این مهم نشان دهنده ظرفیت استان و همچنین موفقیت در برگزاری رویدادهای بزرگ در البرز است.
غفرانی افزود: در سال 96 ورزشکاران البرزی موفق به کسب 1 هزار و 523 مدال رنگارنگ در رشته های مختلف ورزشی و در سطوح مختلف شدند که از این تعداد 1 هزار و 315 مدال در رقابت های کشوری، 122 مدال در مسابقات بین المللی، 43 مدال در سطح آسیایی و 43 مدال نیز در مسابقات جهانی توسط ورزشکاران استان به دست آمد.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.