استاندار البرز از اختصاص و تزریق بیش از 4 هزار میلیارد تومان، توسط دولت جهت تجهیز و تکمیل مکانیزاسیون بخش کشاورزی خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در حاشیه بازدید از واحد صنعتی "دهقان ورز" تولید کننده ادوات کشاورزی در شهر صنعتی هشتگرد گفت: دولت از طریق بانک کشاورزی و سایر بخش ها، بیش از 4 هزار میلیارد تومان در بحث مکانیزاسیون اختصاص داده است و همین نگاه حمایتی در استان نیز دنبال می شود.

نجفی با بیان اینکه هدف اصلی ما نیز تقویت زیرساخت های بخش کشاورزی در روستاها است، گفت: تقویت اشتغال روستایی با اختصاص تسهیلات با نرخ پایین و مناسب در البرز پیگیری و اجرایی می شود.

استاندار در ادامه با اشاره به نخستین بازدید صنعتی خود در سال جدید که با رویکرد حمایت از کالای تولید داخل انجام شد، خاطرنشان کرد: یکی از کارهای زیبای این شرکت که تولید قطعات و ماشین آلات بخش کشاورزی است، نیز تحقق رونق تولید و حمایت از تولیدات داخلی بوده است، این مجموعه صنعتی که سالها پیش کم رمق بود با تلاش مضاعف، افزایش ظرفیت تولید پیدا کرد و امروز با اقتدار باید اذعان داشت که عمده محصولات آن در خدمت محصولات تولیدی و صنایع پایین دستی است و 300 سازنده نیز به عنوان زیر مجموعه فعالیت دارند.

وی افزود: تمام تلاش خود را به‌کار خواهیم بست تا در مسیر تحقق شعار سال، بخش تولید در خدمت صنعت، کشاورزی وخوداتکایی قرار گیرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.