به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ احمد ناصری در بازدید از محل اسکان نوروزی فرهنگیان در اردبیل اظهار داشت: پذیرش و اسکان 26 هزار و 821 نفر از فرهنگیان در استان اردبیل در ایام تعطیلات نوروزی تحقق یافته است.

وی افزود: بر اساس آمار اعلامی اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل تا روز دهم فرودین ماه تعداد هفت هزار و 450 خانوار به تعداد 26 هزار و 821 نفر و در مجموع با 670 هزار و 53 نفر روز از استانهای آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، تهران، شهرستان های تهران، شهرستانهای اردبیل، مازندران، کردستان، گیلان، قزوین، اصفهان، فارس و البرز در ستادهای اسکان استان اردبیل پذیرش شده‌اند و بیشترین آمار مربوط به استان آذربایجان غربی بوده که در آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل پذیرش شده‌اند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل نیز در این بازدید بیان کرد: اسکان فرهنگیان در استان از روزهای گذشته آغاز شده است و به بهترین شکل در حال انجام است.

علی نواداد گفت: هدف از این بازدید بررسی میزان آمادگی لازم دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف برای ارایه خدمات هر چه بیشتر و استقبال مناسب و شایسته از مسافران نوروزی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات مثبتی در زمینه جذب گردشگر در سال‌های گذشته در استان انجام شده است و امیدواریم که امسال مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور به استان اردبیل سفر کنند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 893002
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.