به گزارش ایرنا ، رئیس کمیته پاراگلایدر و پاراموتور انجمن ورزش های هوایی کشور روز چهارشنبه در آئین افتتاح این مسابقات گفت: این مسابقات به همت کمیته ورزش‌ های هوایی استان به میزبانی شهرستان مشگین ‌شهر در پارک ولایت آغاز و 16 تیر راس ساعت 18 روز جمعه با برگزاری مراسم اختتامیه در محل تالار اندیشه این شهر پایان می‌ یابد.
شاهین فلاح با اشاره به اینکه این اولین بار است که مسابقات کشوری پاراگلایدر در رشته مسافت برگزار می شود، اظهار کرد: ورزشکارانی از استان های خراسان، مازندران ، گلستان ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، کردستان ، کرمانشاه ، اصفهان، البرز، تهران، زنجان و اردبیل در این مسابقات شرکت می کنند.
وی بیان کرد: این مسابقات در نقاط محدودی در سطح کشور قابل برگزاری است و مشگین‌ شهر به لحاظ موقعیت جغرافیایی جز پنج منطقه در کشور است که می توان چنین مسابقاتی برگزار کرد.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی باعث می شود صنعت گردشگری و توریسم ورزشی در منطقه توسعه و رونق یابد و قابلیت ها و پتانسیل های منطقه معرفی شود.
برگزاری مسابقات پاراگلایدر در مشگین ‌شهر آزمونی برای استان اردبیل است و زمینه‌ حضور اردوهای تیم ملی در منطقه را فراهم و این شهرستان را به یکی از سایت ‌های مهم پرواز در کشور تبدیل می‌ کند.
شهرستان مشگین شهر در 95 کیلومتری شمال غربی اردبیل واقع است.
خبرنگار: جواد دهقانی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
7117/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.