بسرهنگ رضا گودرزی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با برنامه ریزی های انجام شده مقررشد که تردد وسیله نقلیه از ساعت اولیه صبح فردا دوشنبه 13فروردین ماه در محدوده دوراهی برغان تا رستوران عسل وبالعکس انجام شود و تردد دربقیه مسیر به سمت روستای برغان ممنوع بوده و این محدودیت تردد تا ساعت 23 همان روز ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد که همچنین به منظور سهولت تردد و جلوگیری از افزایش ترافیک ازساعت 15 روز دوشنبه 13 فروردین ماه تا ساعت 23 همان روز تردد وسیله نقلیه ازآتشگاه و برغان به سمت کرج یک طرفه شود.
وی گفت: برهمین اساس تردد وسیله نقلیه از میدان ایران زمین به سمت کردان درشهرستان ساوجبلاغ نیز یک طرفه شده و ازساعت 15 از شمال به جنوب یک طرفه می شود.
رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد که از خودروهای حمل بار برای جابجایی خانواده ها استفاده نشود چرا که برخی افراد از خودروهایی همچون کامیون، وانت و وانت نیسان برای تردد در روز طبیعت افراد خانواده و یا دیگر مردم را بر روی قسمت بار حمل می کنند که در صورت واژگونی حوادث ناگواری را به همراه دارد.
گودرزی یادآورشد: مردم در زمان رانندگی سرعت مطمئنه را رعایت کرده و رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی خود را رعایت کنند.
وی افزود: شهروندان برای استفاده از طبیعت از پیش برنامه ریزی کنند و در مسیرهایی که موجب انسداد جاده ها می شود توقف نکنند.
2098/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.