در اجرای طرح نوروزی پلیس ساوجبلاغ و در راستای پاکسازی چهره شهر از حضور معتادان کارتن خواب و متجاهر، 81 معتاد جمع آوری و تحویل مراکز مجاز نگهداری معتادان شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهدی فضلی علیشاه گفت: در ایام تعطیلات نورزی و در راستای پیشگیری و کاهش وقوع جرائم به ویژه سرقت، طرح های ارتقا امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم خیز شهرستان در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی در تشریح این خبر اظهار داشت: در ایام تعطیلات نوروزی 97 طرح با هدف جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب در سه مرحله به اجرا درآمد که در مجموع 81 نفر معتاد متجاهر و کارتن خواب جمع آوری و برای طی دوره درمان، تحویل مراکز مجاز بازپروری و نگهداری معتادان شدند.

سرهنگ فضلی علیشاه با اشاره به این که معتادان متجاهر و کارتن خواب عامل مهمی در افزایش وقوع سرقت هستند، افزود: هدف از اجرای این گونه طرح‌ها کاهش وقوع سرقت، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، درمان معتادان و بازگرداندن آنها به جامعه، زیباسازی چهره شهر و افزایش رضایتمندی شهروندان است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: مشارکت و همکاری ارگان ها، سازمان های مردم نهاد و شهروندان، کاهش چشمگیر جرایم که از دغدغه مردم و مسئولان است را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.