گودرز کریمی فر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در کرج افزود: آموزش و پرورش با 345 مرکز رفاهی و 100 هزار کلاس درس بدون هرگونه افزایش تعرفه، پذیرای فرهنگیان در نوروز 97 شده است.
وی اظهار کرد: در نوروز 97 تلاش کرده ایم تا در مراکز اسکان نوروزی کیفیت خدمات دهی افزایش یابد و همچنین امکانات موجود را ارتقاء دهیم.
وی با اشاره به اینکه در مراکز اسکان فرهنگیان نمایشگاه های بومی و سنتی با هدف آشنایی با فرهنگ و سنن محلی در هر استان بر پا شده است، خاطر نشان کرد: به منظور افزایش ماندگاری سفر و بهره مندی از دستاوردهای قومی و محلی استان ها ، نقشه و راهنمای مراکز تاریخی ، توریستی و طبیعی هر استان نیز برای نوروز 97 تهیه شده است.
مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: 300 اردوگاه فرهنگی و هنری و 50 مرکز پردیس دانشگاه فرهنگیان همچون سال گذشته در خدمت اسکان فرهنگیان است.
کریمی فر تصریح کرد: 207 تالار و 128 رستوران نیز در مراکز آموزشی رفاهی سراسر کشور برای ارائه خدمات به فرهنگیان فعال شده است.
وی اضافه کرد: فرهنگیان با مراجعه به سامانه www.eskan.medu.ir می توانند به اطلاعات کلیدی مراکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان به تفکیک استان ها و شهرهای کشور دست یابند.
وی یاد آور شد: 100 هزار کلاس درس برای اسکان فرهنگیان در سفر نوروز 97 در کشور با امکانات مناسب و ضروری سازماندهی و فعال شده است.
وی گفت: تمام فرهنگیان در مراکز اسکان فرهنگیان کشور تحت پوشش بیمه قرار می گیرند.
وی تاکید کرد: استان البرز یکی از مراکز فعال در پذیرش مسافران نوروزی با خدمات دهی مناسب است که در سال گذشته حدود 20 هزار خانوار را در سفر نوروز تحت پوشش قرار داد و حائز رتبه برتر کشوری از نظر خدمات کیفی و فرهنگی به مسافران شد.
2819/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.