به گزارش ایرنا، منصور سلیمانی روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی ریاست هیات اسکواش البرز با بیان اینکه تعامل با رسانه هاز از جمله سیاست های فدراسیون اسکواش است اظهار داشت: در این رشته راه سختی در پیش داریم و باید متفاوت عمل کنیم تا اسکواش به جایگاه واقعی خود برسد.
وی اضافه با اشاره به اینکه آینده اسکواش در کشور بسیار مهم است خاطر نشان کرد: در 30 استان کشور، این ورزش هم اکنون فعال است و انتظار ما از روسای هیات ها این است که نسبت به برنامه هایی چون تعداد کارت عضویت، بیمه ورزشی، نفرات ثبت شده در سامانه مبین و توسعه ورزش در تمامی شهرستان های استان ها اهتمام جدی داشته باشند.
سلیمانی گفت: مدیران کل در تمامی استان ها این اجازه دارند که با نظر خودشان سالن های ورزشی را به هیات ها واگذار کنند و این به منزله شروعی دوباره و توسعه ورزش اسکواش است .
رئیس فدراسیون اسکواش ادامه داد: توسعه و ترویج ورزش اسکواش از جمله اهداف این فدراسیون است و انتظار ما از هیات ها در تمامی استان های کشور این است که نسبت به رسیدن به این اهداف حتما برنامه ریزی و تلاش نمایند.
سلیمانی با اشاره به تاخیر در برگزاری مجمع انتخاباتی هیات اسکواش البرز افزود: کارهای عادی در البرز دیگر بس است و انتظار ما از هیات اسکواش استان این است که به گونه ای فعالیت کند که البرز به عنوان یک مرکز قابل اعتنا استعداد یابی کشور تبدیل شود.
وی ادامه داد: نزدیکی استان البرز به تهران از جمله ویژگی های مهم این استان است که با استفاده از این ظرفیت می توان در توسعه ورزش اسکواش در این البرز و تبدیل آن به یکی از مراکز مهم اسکواش کشور می توان قدم های بسیاری برداشت.
در ادامه این نشست ، سروش خندان دل با کسب 11 رای به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیات اسکواش البرز انتخاب شد.
این در حالی است که به دلیل برخی اختلافات، این ورزش در البرز با سرپرستی اداره می شد.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.