به گزارش ایرنا، شهناز اشکیان روز یکشنبه در آئین گشایش دفتر خبرگزاری دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه ایران اسلامی بیش از 7 هزار بانوی شهید و حدود 8 هزار بانوی جانباز دارد ، افزود: باید در زندگی این عزیزان کنکاش کرده و سیره آنان را در فرزندپروری ببینیم.
وی بیان داشت: به همین منظور باید زنان شاخص را بیشتر بشناسانیم و با استفاده از زبان هنر آن را اشاعه داده و معرفی کنیم.
معاون امور بانوان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: ما در یک مقطع زمانی از ارزش ها و فرهنگ دفاع مقدس غفلت کردیم و دشمن از غفلت های ما برای ترویج ضد هنجارها بهره برد.
وی ادامه داد: دشمن باظاهرسازی ، ضد ارزش ها را زیبا جلوه داد و افکار جوانان ما را نشانه رفته است .
وی اظهار داشت: اگر ما از ارزش های دفاع مقدس به خوبی پاسداری می کردیم با معضلات و آسیب های اجتماعی همچون افزایش آمار طلاق، اعتیاد و فساد روبرو نمی شدیم.
اشکیان تاکید کرد که این ارزش ها با زحمات زیادی به دست ما رسیده که به قبل از پیروزی انقلاب برمی گردد به طوریکه جوانان و علمای زیادی شکنجه و زندانی شدند یا به شهادت رسیدند.
وی بیان داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران دفاع مقدس سختی های زیادی رزمندگان و مردم متحمل شدند تا صحنه های زیبای ایثار و شهادت به وجود بیاید.
در طول هشت سال دفاع مقدس شمار زیادی از بانوان در عرصه های دفاعی و پشتیبانی از رزمندگان اسلامی نقش آفرینی کردند که حماسه های آنان جاویدان شد.
6156/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.