در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز که با حضور استاندار و جمعی از مدیران استانی برگزار شد درباره آخرین وضعیت اعتبارات و تخصیص های هزینه ای و عمرانی سال 96، بحث و بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی نجفی امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز، گفت: با کلیات نظریه تقویت بخش خصوصی موافق هستم و بر این موضوع تاکید دارم.

وی افزود: از دستاورد سفر ریاست جمهوری، کمتر بهره گرفته شده است و تا کنون موفق به راه اندازی نمایشگاه دائمی استان نشدیم در حالی‌که باید از این فرصت حداکثر بهره‌برداری انجام می شد. 

استاندار البرز تاکید کرد: قبل از پایان سال باید بحث نمایشگاه به نتیجه نهایی برسد و مسئولیت کسانی که در قالب صنفی به تعهدات خودشان عمل نکردند به بخش خصوصی تحویل شود.

نجفی افزود: در ارتباط با پایانه صادراتی، مجدد تاکید می کنم با همان رویکرد مصوبات مرکز توسعه صادرات مطرح و عملیاتی شود و این هفته هم جمع بندی نهایی صورت پذیرد و دیگر ادامه دار نباشد لذا لازم است تا پایان سال مسئله توسعه صادرات استان البرز تعیین تکلیف شود.

استاندار البرز با اشاره به توسعه شهرک های صنعتی، یادآور شد: در این بخش نیازمند کمک سرمایه گذاری هستیم اما لازم است زیر ساخت این شهرکها توسط دولت مهیا شود و بعد از سرمایه گذاران بخش خصوصی، استفاده شود.

نجفی ضمن قدردانی از نمایندگان استانی در مجلس شورای اسلامی، گفت: همیاری نمایندگان استان در طرح بودجه 97، نشان دهنده همیاری خوب آنهاست و مدیران استانی نیز باید حداکثر بهره را از این فرصت ببرند. 

وی اظهار داشت: تاکید می کنم انضباط بودجه ای رعایت و با توجه به مشکلات اشتغال نیروی بازنشسته، پرداخت حقوق و مزایای بازنشستگان استانی، جزو ضروریات باشد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.