به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج اظهار داشت: طرح اعاده اموال نامشروع موجب اعتماد هر چه بیشتر مردم به نظام اسلامی می شود.
وی افزود: این طرح قدم بلندی برای جلب اعتماد عمومی به نظام اسلامی است و انتظار ما از نمایندگان این است که یکپارچه برای تصویب این طرح تلاش کنند.
حسینی همدانی اضافه کرد: برخی شاید از این طرح استقبال نکنند که باید دید کجا کار مشکل دارد.
وی ادامه داد: در صورتی که با فساد برخورد شده و عدالت در جامعه پیگیری شود، کمک شایانی به انقلاب و نظام شده و مردم را امیدوارتر خواهد کرد.
وی در ادامه به 20اسفند روز راهیان نور اشاره کرد و اظهارداشت: کمترین اثر این حرکت بزرگ تاریخی انتقال ارزش های نظام اسلامی به نسل جوان و ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است.
حسینی همدانی افزود: با ترویج این فرهنگ می توان فرهنگ جهاد و ایثار را از نزدیک حفظ و نسل نو را برای مقابله باجنگ نرم دشمنان آماده تر کرد.
نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به 22اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید خاطر نشان کرد: تکریم خانواده شهدا وظیفه ای است که بر عهده همه است و همه باید در این راه خود را مسئول بدانند.
حسینی همدانی با اشاره به فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)و روز زن، اظهار داشت:امسال این روز با 8مارس روز جهانی زن همزمان شده، که البته در جلسه 8مارس چیزی جز خفت و خواری برای زنان نداشته و ندارد، نظام سرمایه داری غرب تنها از زن به عنوان یک وسیله تبلیغاتی برای پیشبرد اهدافش استفاده کرده و با بی بند و باری سبب از بین رفتن بنیان خانواده شده است.
وی ادامه داد: در نظام اسلامی، به زنان به عنوان انسان ساز نگاه شده و شریف ترین کارها را برای زنان می دانند که تربیت فرزندان یکی از آنها است.
امام جمعه کرج گفت:دشمنان به خوبی به نقش زنان و حجاب پی برده اند و به همین دلیل قصد مقابله با ارزش های دینی را دارند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به احداث گلزار شهدا امامزاده محمد به عنوان چهارمین گلزار شهدا کشور اشاره و خواستار احیا مجدد آن شد.
امام جمعه کرج با اشاره به انتقال خط آب از طالقان بیان داشت:نحوه انتقال این آب ممکن است خطرهای زیادی برای محیط زیست و منابع طبیعی ایجاد کند.
7414
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.