دبیر هیات ورزش کارگران استان البرز، گفت: مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم زیر نظر هیات ورزش کارگری طبق اساسنامه به صورت مستقل، برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدحسن موسوی، گفت: فدراسیون ورزش کارگران، متولی ورزش کارگران کشور است که به صورت رسمی ثبت جهانی شده و عضو کنفدراسیون ورزش‌های جهانی است لذا فدراسیون کارگران دارای اعتبار جهانی بوده و به عنوان بازوی اجرایی اداره امور ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فعالیت می‌کند.

وی با عنوان اینکه پیش از این وزارت ورزش و جوانان متولی ورزش کارگران کشور بود، ادامه داد: بعد از کسب اعتبار جهانی توسط ورزشکاران جامعه کار و تلاش، فدراسیون ورزش کارگری با تنظیم اساسنامه داخلی از سال 91 فعالیت خود را در تمام استان‌های کشور، آغاز کرد.

موسوی خاطرنشان کرد: استان البرز به دلیل داشتن پتانسیل خوب و کسب رتبه‌های قهرمانی کشوری و جهانی، هیات ورزش کارگری را در اکثر رشته‌های ورزشی، تشکیل داد و انجمن اتومبیلرانی و موتورسواری نیز با درخواست و حمایت کارگران شاغل در استان البرز، تشکیل شد.

وی به مسابقات اسلالوم کارگران استان البرز، اشاره و تصریح کرد: برگزاری این رقابت ها به مناسبت بزرگداشت شهدای فاطمیه ناجا، طی مکاتبات قانونی، تایید و مجوز زمان و مکان برگزاری، صادر و مقرر شد این مسابقه در روز 18 اسفند ماه جاری در پارکینگ مترو محمدشهر کرج، برگزار شود. 

وی گفت: تمام مسئولیت ایمنی برگزاری این مسابقه و مسابقات دیگر، چه جانی و مالی بر عهده هیات ورزش کارگری بوده و زمانی که برای مسابقه ای برنامه ریزی می کنیم، توانایی روبرو شدن با مسایل جانبی و اجرایی آنرا داریم و به همه آنها واقف خواهیم بود.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.