به گزارش ایرنا، سعید زرندی روز دوشنبه با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه استانی بررسی مسائل و مشکلات شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام، اظهار داشت: در این کارگروه 3موضوع جابجایی سایت زباله، دیوارکشی اطراف فرودگاه و سند اراضی مورد بررسی گرفت.
وی افزود: مدیریت زباله در حلقه دره به صورت سنتی و دفن آن در اراضی فرودگاه پیام نه تنها از لحاظ زیست محیطی آسیب های جدی به محیط زیست و منابع زیرزمینی می زند بلکه یکی از عوامل تهدید کننده پروازهای مسافربری است .
زرندی گفت: انتشار بوی نامطلوب حاصل از دفن زباله چهره زشتی به فرودگاه پیام داده به نحوی که به محض پیاده شدن مسافران از هواپیما و استشمام بوی نامطبوع خاطره خوبی از پرواز به البرز نخواهند داشت.
وی دیوار کشی اطراف فرودگاه را موضوع دیگر این جلسه عنوان و اظهار داشت: به دلیل ادعای بعضی از افراد محلی، دیوار کشی اطراف فرودگاه به کندی پیش می رود هر چند بر اساس مستندات بعضی از افراد مدعی مالکیت زمین های اطراف فرودگاه در سال های گذشته از این بابت مبالغی دریافت کرده اند با این حال با ادعاهای واهی مانع از پیشرفت کار می شوند .
زرندی ادامه داد: تعیین تکلیف سند اراضی فرودگاه از دیگر موضوعات جلسه بود که استاندار و معاونان استانداری بر تسریع در 3 موضوع یاد شده تاکید نمودند.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.