فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: افزایش خدمات امداد جاده ای اعم از امداد خودرو، از جمله اقداماتی است که با همکاری راه و شهرسازی و راهداران به امنیت ترافیکی و کاهش تصادفات جاده ای کمک خواهد کرد.

به گزارش ایلنا از کرج، سیروس شفقی فرماندار ویژه شهرستان کرج در جلسه بررسی اقدامات دستگاه‌های مرتبط و تمهیدات لازم جهت مسافرین نوروزی شهرستان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد،  اظهار داشت: موضوع سفر می‌تواند یکی از راهبردهای مهم استان باشد و چون بخش سفر، امر فرابخشی است لذا همکاری تمام دستگاه‌ها لازمه این کار است و ایام نوروز و تابستان اوج این فعالیت هاست.

معاون استاندار البرز اظهار داشت: هر استان که گردش پذیر است، مسئولیت مهم کنترل و هدایت مسافران برعهده مسئولان است چرا که مسافران با هدف تجدید قوای کار بعدی عازم سفر می‌شوند.

 شفقی ادامه داد: مدیریت سفرهای نوروزی به تنهایی نمی تواند محقق شود.

فرماندار ویژه شهرستان کرج با تاکید به سرعت کار میراث فرهنگی، گفت: میراث فرهنگی به سرعت نسبت به صدور احکام روسای کمیته های مربوطه وفق دستورالعمل ابلاغی را داشته باشد.

سیروس شفقی گفت: قطعاً برنامه ریزی دقیق و مناسب ستاد هماهنگی تسهیلات سفرهای نوروزی در ایجاد نشاط و شادابی و رضایت مندی مردم و مسافران نقش مهمی خواهد داشت.

وی همچنین به بخش های هماهنگی و پشتیبانی، اسکان، بهداشت و درمان، نظم و امنیت، فرهنگی و اجتماعی، حقوقی و قضایی، دفاتر خدماتی و مسافرتی، امور شهرداری ها، آمار و اطلاعات، ارتباطات و اطلاع رسانی، هواشناسی، هماهنگی حمل و نقل جاده ای و امداد نجات  اشاره و افزود: این بخش ها می‌بایست در حوزه کاری مرتبط تقسیم کار کرده و اقدامات لازم را صورت بدهند.

 شفقی با بیان اینکه سیاست کلی و اولویت اول ستاد تسهیلات سفر، ارتقاء رضایت مندی مسافران و گردشگران با بالا بردن سطح خدمات است،اظهار داشت: از صدا و سیمای استان و رسانه های شهرستان توقع داریم،اهتمام جدی را در امر اطلاع رسانی و معرفی جاذبه های تاریخی و قابلیت های طبیعی شهرستان را داشته باشند و دستگاههای فرهنگی نیز در این خصوص همراهی و اقدامات لازم را بعمل آورند.

وی در ادامه گفت: اعضای ستاد می بایست برنامه ریزی لازم به منظور آمادگی تمامی موارد را داشته باشند،چرا که وضعیت مطلوب و رضایت بخشی زمانی است که کل سطح شهرستان از توان و آمادگی لازم در پذیرش مسافران و گردشگران برخوردار باشند و صرفاً محدود به مرکز شهر نشود که به لحاظ محور های ارتباطی پرتردد و پرترافیک استان،قطعاً در ایام نوروز مجموعه نیروی انتظامی و پلیس روزهای پرکاری خواهند داشت.

فرماندار کرج همچنین برقراری نظم و تامین امنیت جاده ای در مسیرهای پرترافیک را در کاهش تصادفات موثر دانستند و بیان داشت: تمهیدات لازم توسط مجموعه پلیس،مقتدرانه انجام خواهد شد.

وی گفت: افزایش خدمات امداد جاده ای اعم از امداد خودرو، از جمله اقداماتی است که با همکاری راه و شهرسازی و راهداران به امنیت ترافیکی و کاهش تصادفات جاده ای کمک خواهد کرد.

شفقی در پایان گفت: در سال آینده جلسات بیشتری خواهیم داشت که لازمه و مقدمه آن، فعالیت بیشتر اعضاست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.