به گزارش ایرنا، این بانوی کارآفرین با 2 فرزند 10 و 2 ساله با خانه‌ای اجاره‌ای بدون سرمایه و ودیعه مسکن به کمیته امداد مراجعه می‌کند که با تحت حمایت قرار گرفتن این نهاد دو سال از خدمات حمایتی و معیشتی امداد استفاده کرده و با دریافت تسهیلات، شغلی را که به آن علاقه داشت راه اندازی می کند.
این بانوی کارآفرین 48 گفت: چون پدرم باغبان بود پروش گل و گیاه را از او یاد گرفته بودم، از طرفی در بین گل‌های مختلف، استقامت کاکتوس همواره برایم جالب بود و الهام‌بخش؛ چون گل کاکتوس در شرایط آب و هوایی گرم و خشک و بدون آب به حیاتش ادامه می‌دهد؛ من هم باید دستم را روی زانوی خودم می‌گذاشتم و در شرایط سخت زندگی‌ام را تغییر می‌دادم.
وی افزود: اگرچه طبیعت زندگی این است که مرد خانه وظیفه اداره خانواده را انجام بدهد، ولی اکنون که سرنوشت برای من این‌گونه رقم خورده است باید خودم کار را شروع می‌کردم.
وی گفت: ابتدا با هشت میلیون تومان وام که از این نهاد گرفتم در مکان کوچکی پرورش کاکتوس را آغاز کردم و در سال 94 با دریافت 25 میلیون تومان وام تکمیلی کارم را توسعه دادم و برای چهار نفر موفق به کارآفرینی شدم.
این بانوی کارآفرین ادامه داد: ‌اکنون مخارج زندگی و هزینه تحصیل دخترانم که یکی دانشجو و دیگری دبیرستانی است را تأمین می‌کنم و به خودکفایی رسیده‌ام.
وی افزود: اکنون آمادگی دارم تجربه این کار را در اختیار سایر زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دهم؛ کاکتوس گیاهی سرسخت، بین مردم پرطرفدار است و بازار خوبی هم دارد؛ آرزو دارم مددجویان دیگری مانند من قدم در این راه بگذارند و بتوانند مشکلات را شکست دهند.
8029/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.