به گزارش ایرنا، سید محمد پولادگر روز یکشنبه در نشست شورای ورزش البرز با اشاره به درخشش این استان در تکواندو جهانی، اظهار داشت: بیست و نهمین دوره جام بین المللی فجر و هشتمین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا با حضور ناظر فنی فدراسیون جهانی اول تا چهارم اردیبهشت ماه 97 به میزبانی البرز انجام می شوند.
وی اضافه کرد: این مسابقات که در مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار می شود، قدیمی ترین تورنمنت تکواندو دارای درجه یک است و استانداردهای جهانی باید برای آن پیش بینی شود.
پولادگر با بیان اینکه دور قبل این رقابت ها که به میزبانی شهرساری با حضور 11کشور برگزارشد، اظهار داشت: این دوره از مسابقات دارای درجه یک است، یعنی هر ورزشکاری که مدال بگیرد، سهمیه المپیک را دریافت می کند.
وی با اشاره به تمایل بسیاری از ورزشکاران برای شرکت در این رقابت ها گفت: در ارزیابی چهارسال گذشته البرز در رشته ورزشی تکواندو به عنوان مهد این ورزش بوده و یک استان تکواندو خیز محسوب می شود.
پولادگر گفت: البرز افتخارات فراوانی در تکواندو در سطح جهان داشته که از جمله آن می توان به کیمیا علیزاده که تاریخی ترین مدال بانوان را در تاریخ ورزشی ایران کسب کرد، اشاره کرد.
7414/1535
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.