به گزارش ایرنا محمدعلی نجفی در جلسه گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که صبح شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، بابیان اینکه جلسه گفت وگوی دولت و بخش خصوصی، شورای مهم و مؤثری در کشور محسوب می‌شود، افزود: باید این جلسات پربارتر برگزار و گفت وگوها صمیمانه‌تر شکل بگیرد.
وی بابیان اینکه مدیران بخش دولتی باید به جد مباحث مطرح‌شده را پیگیری کنند از طرفی اتاق بازرگانی نیز باید در جلسات مختلف و کمیسیون‌ها مطالب موردنظر را مطرح کنند، ادامه داد: شرایط سختی را در کشور سپری می‌کنیم لذا باید همراهی لازم با دولت در بخش‌های مختلف صورت گیرد.
استاندار البرز شرایط استان از حیث اشتغال و کاهش نرخ بیکاری را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: اخبار خوبی در بحث ستاد تسهیل مطرح‌شده که می‌توان با تکیه‌بر این دستاوردها؛ موانع موجود در مسیر تولید را تا حد چشمگیری برطرف کرد.
نجفی بااشاره بر اینکه انتظار داریم سازمان بیمه تأمین اجتماعی، شرکت‌های خدماتی و امور مالیاتی مساعدت لازم را با فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و صنعتگران داشته باشند، خاطرنشان کرد: راضی نیستیم چراغ صنعت و تجارت خاموش شود زیرا مشکلات موجود در این بخش را می‌توان در قالب مذاکره برطرف کرد.
وی با گلایه از عدم استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای تعیین و تکلیف در خصوص راه‌اندازی نمایشگاه دائمی در استان البرز، تصریح کرد: راه‌اندازی پایانه صادراتی در استان البرز باید هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد، فرودگاه پیام ظرفیت ویژه‌ای محسوب می‌شود که باید از این امتیاز به نحو احسن استفاده کرد.
استاندار البرز با تأکید بر اینکه باید در مدت‌زمان کوتاه و قبل از پایان سال بحث راه‌اندازی پایانه صادراتی استان به نتیجه موردنظر برسد، گفت: به درازا کشیده شدن این مهم به‌هیچ‌عنوان قابل‌قبول نیست چراکه البرز استانی ویژه در کشور محسوب می‌شود.
استاندار البرزخواهان ارائه مساعدت ویژه به مودیان مالیاتی در استان شد و گفت: باید ارتباط دستگاه‌های مختلف در البرز با مرکز پژوهش‌های مجلس تعامل ها بیشتر شود
7411/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.