به گزارش ایرنا، ابوالفضل اینانلو روز پنجشنبه در نشست هماهنگی ستاد خدمات سفر شهرستان فردیس که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: تعطیلات نوروز زمانی برای نمایان کردن شهرستان فردیس در سطح استان است و از مدیران می خواهیم نسبت به انجام مصوبات نشست هماهنگی سفر اقدام کنند.
وی ادامه داد: ساخت‌وسازهای غیرمجاز در فضاهای شهری و روستایی فردیس مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و جهاد کشاورزی پیش از وقوع اشتباهات هوشیار باشند تا با تخریب اماکن غیرمجاز مواجه نشویم.
اینانلو اظهار داشت: با متخلفان در این ایام برخورد جدی خواهد شد و تکریم مردم به این معنا نیست که اجازه تخلف و بی‌قانونی را دارند.
وی با اشاره به تاثیر اصحاب رسانه در رابطه با اطلاع رسانی برنامه های نوروزی، اظهار داشت: ارگان ها و سازمان های مختلف می توانند با استفاده از رسانه ها اقدامات خود را برای شهروندان اطلاع رسانی کنند.
اینانلو از جمعیت هلال احمر ، نیروی انتظامی و شهرداری خواست در ایام نوروز بهتر از گذشته فعالیت کنند.
فرماندار فردیس از شبکه بهداشت و درمان این شهرستان نیز خواست تا تمهیدات لازم را برای ایام تعطیلات در نظر بگیرد.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نظارت بر قیمت کالا در شب عید، گفت: انتظار می‌رود اداره صنعت، معدن و تجارت، نظارت کافی را داشته باشند و در کنار ساماندهی دست‌فروشان، شناسایی و رصد مغازه‌ها و فروشگاه‌ها را جدی بگیرند.
وی تأکید کرد: نمایشگاه‌های بهاره و نظارت بر فروش کالا با همکاری ادارات مربوطه همچون صنعت، معدن و تجارت، شهرداری و نیروی انتظامی در دستور کار قرارگرفته و در حال انجام است.
7413/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.