به گزارش ایرنا، اصغر نصیری روز شنبه در آئین گشایش 45 پروژه عمران شهری در کرج افزود: اکنون عملیات تکمیل این خط با 500 نیروی انسانی و تجهیزات و ماشین آلات آغاز شده که در روزهای آینده تعداد نیروی انسانی این طرح به یکهزار نفر می رسد.
شهردار کرج گفت: به سرانجام رساندن بخشی از خط 2 قطار شهری و آغاز عملیات خط 5 قطار شهری در سال آینده از اولویت ها است.
نصیری بیان داشت : همچنین تقویت زیر ساخت های حمل ونقل عمومی ، رسیدگی به مشکلات محلات با محوریت مساجد و حضور مسئولان مدیریت شهری در جمع مردم و اجرای پروژه ها با توجه به نیازهای واقعی شهروندان مهمترین برنامه های مدیریت شهری کرج در سال آینده است.
وی گفت: اکنون با فت های فرسوده شهری مهمترین دغدغه مردم و مسئولان استان البرز است که کلانشهر کرج به عنوان اولین منطقه کشور بهسازی بافت های شهری را کلید خواهد زد.
وی بیان داشت: براین اساس رویکرد شورا و شهرداری پرداختن به مطالبات اصلی و اولویت دار شهروندان است .
شهردار کرج تاکید کرد که توسعه محلات و ایجاد شادابی در کرج با حضور مستمر مسئولان شهری در جمع مردم از برنامه های مهم شهرداری است .
وی گفت: دغدغه های فرهنگی و اجتماعی شهروندان را در اولویت بررسی قرار داده ایم و مشکلات را یکی پس از دیگر رصد خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه قرار بود به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 39 پروژه عمرانی را افتتاح کنیم ، اظهار داشت : با توجه به تلاش های دست اندرکاران مدیریت شهری ، تعداد پروژه های گشایشی به 45 پروژه رسید.
شهردار کرج گفت: در چهار ماهه نخست سال آینده تعداد زیادی پروژه عمرانی به رغم محدودیت های مالی و منابع درآمدی پایدار در کرج تکمیل و به بهره برداری می رسانیم.
وی تاکید کرد که حمل و نقل و ترافیک در اولویت است و در بحث مترو به صورت جدی وارد شده ایم ضمن آنکه ساماندهی وهوشمند سازی مدیریت ترافیک آغاز شده است .
7410/6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.